تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103

تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103
 
درب ریموت پارکینگ و قطعات جک پارکینگ،قفل برقی،آرام بند و راهبند instagram:@darbparking
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 انواع سیستم های مختلف کرکره اتوماتیک :

 
1- سیستم سنترال یا مرکزی ( MC یا Motor Central ):
در این سیستم موتور در وسط و روی شفت ( لوله ای که تیغه های کرکره دور آن و کاسه فنر های متصل به آن می پیچند ) قرار می گیرد و موجب گردش آن می شود. شفت در این سیستم با چند عدد کاسه فنر ادغام شده است. کاسه فنر ها عامل کمکی به موتور برای بالا و پایین کردن تیغه ها هستند. این سیستم یک سیستم قدیمی ست که اکنون جای خودش را به سیستم توبولار و ساید داده است.
 
2- سیستم توبولار ( Tubular ):
در این سیستم موتور به شکل یک استوانه با طول حدود 50-60 cm است که از یک طرف شفت ( در این سیستم فقط شفت داریم و خبری از کاسه فنر های دور شفت نیست. یعنی فقط یک لوله که تیغه ها مستقیما دور همان می پیچند )، داخل لوله شفت شده و به وسیله پیچ به آن محکم و ثابت می شود. قسمت متحرک موتور که همان قسمت فرو رفته در شفت می باشد، شفت را به گردش وا می دارد و در نتیجه تیغه ها بالا یا پایین می شوند. این سیستم برای درب های با مساحت کوچک تا متوسط و در واقع درب های با وزن کم تا متوسط کاربرد دارد.
 
3- سیستم ساید یا صنعتی ( Side ):
برای درب های با مساحت بزرگ و در واقع درب های سنگین ، همچنین برای در های با تردد زیاد نیاز به موتوری قوی تر از توبولار می باشد که از موتور ساید استفاده می شود. در این سیستم موتور داخل شفت نمی شود بلکه کنار شفت و رول تیغه ها و به موازات آنها در یک سمت شفت و رول ( چپ یا راست ) قرار می گیرد. در این سیستم موتور به وسیله چرخ دنده و زنجیر که از یک طرف به موتور وصل است و از طرف دیگر به شفت ، موجب حرکت و گردش شفت می شود.
 
شماره تماس: 09195559103 آذرپار
شماره ارتباط در تلگرام: 09373182959

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب